להצעה ללא התחייבות
חייגו שיחת חינם
1-800-304-303

העברת דירות

אנו עוסקים בתחום השינוע וההובלה מזה 20 שנה כשעקרונות הברזל שמנחים אותנו הם:

הבנת צרכי הלקוח – למן הרגע הראשון, אנחנו שמים דגש מיוחד על צרכיו ורצונותיו של הלקוח. "כשאנחנו אורזים תכולה של דירה, הזמן מבחינתנו עוצר מלכת. אנחנו נקדיש עוד כמה דקות של אריזה לרהיט כזה או אחר, כדי למנוע פגיעה בו. מאחר ואנחנו יעילים וזריזים, הלקוח לא ירגיש בכך ואנחנו נעמוד בלוח הזמנים שקבענו לעצמנו".

אנחנו לעולם לא מבטיחים משהו שלא נוכל לעמוד בו. הלקוח תמיד מעודכן בנעשה. חשוב לנו להשאיר את הדירה שזה עתה התרוקנה באותו מצב בו היתה קודם לכן – ללא סדקים בקירות, ללא שריטות על הדלתות וכו' – אנחנו שומרים על השלימות של כל מה שנשאר מאחור.

מקצוענות ויעילות – אנחנו פועלים בענף שבו מתקיים תמיד מירוץ נגד השעון. צריך להספיק לארוז את התכולה, להעמיס, לנסוע אל מקום הפריקה, לפרוק וכו'. אנחנו יודעים שהעברת דירה יכולה להיות טראומטית עבור אנשים – הם חוששים מפגיעה ברהיט בעל ערך סנטימנטלי, הם חוששים שהעברת הדירה תארך זמן רב. לא מעט אנשים שחוו הובלת דירה בעבר, מצאו עצמם מתווכחים עם המוביל לאחר שהתברר כי הדירה לא באותה קומה שהמוביל חשב שהיא נמצאת, או שלבניין אין מעלית, או שאין חניה בסמוך לדירה וכו'. לכן, אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על המקצוענות בשירות. לעולם לא ניתפס לא מוכנים ונדע כיצד להתמודד עם קשיים בשטח. המובילים שלנו נוהגים באדיבות וקשובים לבקשות הלקוח. למרות הפיתוי להעביר את הדירה במהירות האפשרית, זה לעולם לא יהיה על חשבון שלימות הרהיטים, הדירה שפונתה או הדירה שאליה הועברה התכולה. זכרו: בעינינו, התפקיד שלנו זה להוריד מכם את כל הדאגות הנוגעות למעבר דירה, למשל שירותי מנוף במידה וקיים צורך בכך.

שירות, אחריות ואמינות – יש לנו תודעת שירות גבוהה. כל לקוח שלנו ראוי ליחס מיוחד, לרגישות הנדרשת והנובעת מהעובדה שכל הציוד שרכש ואסף במהלך השנים עומד להיות מועמס על משאית, על כל המשתמע מכך. העברה מוצלחת אינה נגזרת רק של הפעולה הטכנית, אלא גם של שביעות הרצון של הלקוח. מבחינתנו, אין טעם להעביר תכולה במהירות, אם גרמנו לנזק לריהוט או לדירה או אפילו למעלית המשותפת בבניין. לצערנו הרב, נוצר מוניטין בעייתי למובילים בענף, ככאלה שכל שמעניין אותם זו התמורה הכספית בגמר העבודה, ולא האופן שבו נעשתה העבודה או רמת שביעות הרצון של הלקוח. אנחנו מודעים לכך, וזוכרים זאת בכל העברה שאנחנו לוקחים על עצמנו, בין אם זה לקוח פרטי, העברת משרד או שינוע של סחורה. חשוב לנו להשתפר ולהפיק לקחים מכל העברה, כי מבחינתנו, האמינות והמוניטין שלנו הם הכל, ולעולם לא נאפשר שהם ייסדקו, אפילו לא סדק קטן.