להצעה ללא התחייבות
חייגו שיחת חינם
1-800-304-303

שאלות נפוצות

 פתח הכל | סגור הכל
האחים כחלון עוסקים בהעברת דירות כבר יותר מ-20 שנה ובעבודה מול נגריות מזה יותר מ-15 שנה. למעשה, מדובר בעסק שממשיך את פועלו של האב בתחום ההובלות עוד שנים רבות קודם לכן. בשל כך, נצבר ניסיון רב בחברה שבא לידי ביטוי בהתמודדות עם כל אתגר וקושי שעשויים לצוץ במהלך העבודה. האחים כחלון מקפידים על אריזת התכולה, על שלימות הרהיטים והדירה ממנה מפונים הרהיטים. למעשה, עניין זה עומד בראש סדר העדיפויות, לצד העמידה בזמנים, ההקפדה על שירות אדיב והזמינות ללקוח שהם בבסיס הפעולה של החברה.
כמובן שישנם מקרים נדירים בהם עשוי להיגרם נזק לציוד. במקרה זה ישנו ביטוח מלא ואנחנו פועלים לפצות כמה שיותר מהר את הלקוח, ולא להניח לו להמתין.
חלק מהמקצועיות בעבודת ההובלה, זה הערכה נכונה של תמונת ההובלה. המוביל צריך לדעת מה היקף התכולה המועברת, מה סוג התכולה, מהו המקום ממנו מועברת הכבודה, מהו יעד ההובלה – האם מדובר בקומה ראשונה או עשירית, האם יש מעלית, האם המעלית גדולה דיה וכו'. מוביל מקצועי שמקבל תמונת מצב נכונה, לא יזדקק לשום שינוי בתנאים, אלא במקרים נדירים וקיצוניים.
ככלל, אנחנו מקפידים הקפדה יתירה על כל עניין שלמות החפצים – בשלב האריזה אנחנו מייחדים זמן ממושך ופועלים על פי כללים קפדניים, בהתאם לכל חפץ וחפץ, כך גם בהעמסה ובפריקה. יחד עם זאת, כולנו בני אדם וחפץ עשוי להיפגע. לעתים מדובר באיזו דלת של מקרר שניתן להחליפה בקלות רבה אולם זה עשוי להיות הצלחות המיוחדות שהסבתא הביאה ממרוקו או האגרטל של הדודה מפולין, שלהם אין תחליף. לכן, עדיף במקרים כאלה להעביר את החפצים הללו בעצמכם. אם מדובר בעניין מורכב, נוכל תמיד לייעץ לכם כיצד לעשות זאת בצורה נכונה.
עניין השירות הוא עניין מרכזי עבורנו, בהיותנו חברה משפחתית. אנחנו נוהגים ב"אפס סובלנות" כלפי התנהגות לא שירותית של מובילים, ואנחנו בעצמנו נמצאים בדרך כלל בשטח כדי להשגיח על הנעשה. בנוסף, אנחנו זמינים בכל עת כדי לתת מענה לכל בעיה שצצה, ונעשה כל מאמץ כדי להשביע את רצון הלקוח.
אנחנו פועלים כדי לעמוד בלוח זמנים קפדני – לעולם לא ניקח על עצמנו עבודה שלא נוכל לעמוד בה, גם אם נראה כי ישנה הזדמנות לתגמול נאה. המוניטין שלנו חשוב יותר מכל פיתוי שכזה. בנוסף, אנחנו בקשר עם הלקוח ומעדכנים אותו במידה וצצה בעיה. אנחנו מצדנו נעשה את כל המאמצים כדי לעקוף את הבעיה באופן שבו הלקוח לא ייפגע. מעבר לכך, אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון, שיטות העבודה שלנו מביאות ליעילות רבה בעבודה, תוך התמודדות עם קשיים שעשויים לצוץ במהלך העבודה.
הקיץ הוא העונה הבוערת של ההובלות, ולכן מטבע הדברים ההובלה הופכת ליקרה יותר, עניין של היצע וביקוש. כמו כן, אנשים נוהגים לעבור בתחילת החודש ובסופו מאחר ובדרך כלל חוזי ההשכרה והקנייה מכוונים לתאריכים "עגולים". ימים אלה ידועים כימים עמוסים יותר ולפיכך יקרים יותר, כך שמי שבאפשרותו לבצע העברה בימים אחרים בחודש, או להימנע ממעבר בקיץ, יוכל לחסוך. גם מרחק הוא מרכיב קריטי בתחשיב של הובלה. לכך יש פתרונות כמו שילוב של כמה עבודות בנסיעה אחת של משאית, באופן שהנטל הכספי מתחלק בין יותר מאדם אחד. פתרון זה דורש מטבע הדברים הכנה מראש, ולכן מי שמעוניין בהעברה ליעד מרוחק, כדאי שיבחן את האפשרות הזאת זמן מה טרם ההעברה, כדי שניתן יהיה להיערך לכך. גם אריזה היא עניין שעולה כסף וניתן לחסוך אם אורזים לבד. אבל חשוב לזכור – אריזה לא נכונה עשויה לעלות ביוקר, כשיתברר שחפצים שבירים הושמו בקופסא לא מתאימה ונשברו וכיו"ב. כדאי להתייעץ בעניין האריזה העצמאית עם המובילים.
קודם כל, תן לנו להרגיע אותך. קשה מאוד להפתיע אותנו, כי התמודדנו כבר עם כל סוג ההעברה שניתן לדמיין. אנחנו באים מוכנים לכל אתגר. כמובן, כדאי להכין אותנו מראש לעניינים שכאלה – אי ידיעה עשויה להאריך את זמן ההעברה וליצור אי נעימויות בינינו. בכל מקרה, בכל פנייה לחברת הובלה, כדאי לציין כמה שיותר פרטים ולא לחסוך פרטים מתוך מחשבה שכך ייחסך גם כסף. עדיף לומר מראש ולשמוע הצעת מחיר מראש הנוטלת בחשבון את כל התנאים המיוחדים.